فروشگاه اینترنتی تیپ تیک

فروشگاه اینترنتی تیپ تیک یکی از بزرگترین فروشگاه ها در زمینه عرضه پوشاک و کفش

فروشگاه اینترنتی تیپ تیک

فروشگاه اینترنتی تیپ تیک یکی از بزرگترین فروشگاه ها در زمینه عرضه پوشاک و کفش

“من خوب میدانم که زنان چه چیزی میخواهند؛ آنها میواهند که زیبا باشند.” این جمله معروف والنتینو کلمنته لودوویکوطراح مشهور ایتالیاییست. برندی کاملا زنانه که مانند هر برند شناخته شده دیگری سرگذشت مخصوص به خودش را دارد. در این مقاله میخواهیم با تاریخچه برند والنتینو آشنا شویم.

شکل گیری برند والنتینو

والنتینو کلمنته لودوویکو در می ۱۹۳۲ در شهر ووگرا به دنیا آمد. او طراح موفق ایتالیایی و موسس کمپانی و برند والنتینو SPA میباشد. او در جوانی ایتالیا را برای تحصیل و یاد گرفتن هنرهای زیبا ترک کرد و به پاریس رفت.

در آنجا در مدرسه عالی هنر های زیبا و بعد در سندیکای مد در فرانسه به تحصیل پرداخت. وی پس از بازگشت به کشورش یکی از تاثیرگذارترین افراد در ایتالیا شد و از رئیس جمهور ایتالیا نشان شایستگی دریافت کرد.

والنتینو قبل از تاسیس برند خودش با برند هایی چون ژاک فت و بالنسیاگا همکاری میکرده است. او با کمک پدر و دوستش اولین گام ها را برای برندش برداشت و برند اختصاصی خودش را با نام والنتینو SPA راه اندازی کرد.

والنتینو طراح و موسس برند والنتینو

تاریخچه برند والنتینو

این کمپانی در سال ۱۹۵۹ در شهر رم ایتالیا تاسیس شد. اما حدودا سه سال طول کشید تا راه موفقیت خود را طی کند و به عرصه جهانی قدم بگذارد. شروع شهرت و درخشش او در اولین حضور بین المللی والنتینو در سال ۱۹۶۲ در شهر فلورانس بود که پایتخت مد ایتالیا در آن زمان بشمار می رفت. اولین فشن شو والنتینو جوان در کاخ پتزی مورد استقبال بی نظیری قرار گرفت.

والنتینو در همان ابتدا تناژ خاصی از رنگ قرمز را انتخاب کرد که بسیار معروف شد و بعضی ها به آن red valentino میگفتند. او هرساله در فشن شو های خود یک لباس قرمز طراحی میکند.

لوگو این برنند که حرف وی ( V ) می باشد به خاطر پیروزی های متعدد او طراحی شد.

والنتینو در طی این پنجاه سال تلاشی که داشته است برای افراد مشهوری چون الیزابت تیلور لباس دوخته است و هنرمندان زیادی با لباس های وی به روی فرش قرمز رفته اند.

بیشتر بخوانید: با مجموعه لباس های ترک LC Waikiki شیک‌پوشی را تجربه کنید!

در اواخر دهه ۶۰ میلادی از او بعنوان استاد طراحی یاد میشد و جایزه Neiman Marcus که معادل جایزه اسکار در زمینه مد بود را دریافت کرد و همین باعث شد افراد مشهور دنیا را از قبیل: فرح دیبا، بیگم آقا خان، ژاکلین کندی و پرنسس مارگارت را به سمت والنتینو کشید.

موفقیت برند والنتینو را میتوان در سالهای ۱۹۶۲ تا ۱۹۶۷ مشاهده کرد.

این برند ایتالیایی در کشور هایی از جمله پاریس، آمریکا و اسپانیا خانه های مد خود را راه اندازی کرده است. یکی از دلایل مشور شدن وی در آمریکا این هست که بانوی اول آمریکا ژاکلین کندی از طراحی های این برند خوشش آمد و لباس خود را از والنتینو تهیه کرد.

بحران های والنتینو

والنتینو در سال ۲۰۰۷ اعلام کرد که در سال ۲۰۰۸ این برند ورشکست خواهد شد و خود او در سال ۲۰۰۸ بازنشت خواهد شد. این کمپانی به رئیس شرکت فیات فروخته شد. البته والنتینو در این سالها ارتباط نزدیکی با شرکت داشت و بسیار فعال بود.

در سال ۲۰۰۷ ، او اعلام کرد که آخرین شوی خود را در ماه ژانویه ی سال جاری برگزار می کند. این شوی نهایی در موزه رودین در پاریس برگزار شد.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا  کلیک کنید.

ورود به فروشگاه اینترنتی تیپ تیک

بررسی استایل و زندگی شخصی جی جی حدید

جی جی حدید و سوپر مدل مشهور آمریکایی – فلسطینی است. او در سال ۱۹۹۵ در لس آنجلس آمریکا به دنیا آمد. پدر او محمد حدید یکی از مشهور ترین صاحبان املاک در ایالات متحده است.او اصالتی فلسطینی دارد. مادر جی جی حدید نیز یولاندا حدید است که تباری هلندی – آمریکایی دارد.

جی جی یک خواهر کوچک تر به اسم بلا حدید و یک برادر به نام انوار حدید دارد که هر دو در عرصه مدلینگ فعالیت میکنند.

فعالیت های جی جی حدید

جی جی در دو سالگی با برند گس همکاری داشته است اما مادر او به خاطر علاقه به فرزندش دوست نداشت که دخترش مقابل دوربین ها باشد. او معتقد بود که دخترش باید آزاد باشد و بچگی کند.

جی جی تا زمان نوجوانی از حرفه مدلینگ دور بود اما پس از آن اولین همکاریش را با برند گس شروع کرد و در سال ۲۰۱۱ سه بار در تبلیغات این برند حضور پیدا کرد.

او تا پایان دبیرستان در لس آنجلس ماند و پس از آن برای دنبال کردن حرفه مدلینگ به نیویورک مهاجرت کرد.

خواهر جی جی، بلا نیز مانند خود او به سرعت به شهرت رسید.

جی جی با برند هایی همچون ورساچه، میبلین، تامی هیلفیگر، شانلف فندی و… همکاری داشته است. او همچنین یکی از فرشتگاه ویکتوریا سکرت نیز میباشد. او در سال ۲۰۱۴ با عینک آفتابی تام فورد درخشید.

زندگی شخصی جی جی حدید

او با داشتن ۱۷۸ سانتی متر قد و ۵۷ کیلو گرم وزن جزو خوش استایل ترین مدل ها به حساب می آید. او در دو سال اخیر بسیار خوب درخشیده و به عنوان مدل برتر مجله ووگ شناخته شده است.

جی جی حدید با زین مالک در سال ۲۰۱۵ وارد رابطه شدند. زین مالک بیان کرده است که قبلا در صفحات مجازی جی جی را  دنبال میکرده اما از زمانی که او را دیده مجذوب و شیفته او شده است.

زین مالک همانند حدید مسلمان است او میگوید با اینکه من مسلمان بدی هستم اما به مسلمان بودنم افتخار میکنم. متاسفانه خبر جدایی این دو به گوش میرسد.

بررسی استایل جی جی

شاید شما هم با نگاه کردن به عکسای جی جی متوجه استایل منو کروم ( یک رنگ) ان شده باشید.

او اغلب لباس هایی به رنگ کرم، خاکستری، قرمز و مشکی را انتخاب میکند. او برای استایل روزانه خود از یک تاپ تک رنگ و شلوار جین استفاده میکند. یکی از مزیت های که استایل منو کروم به شما میدهد اینست که باعث میشود قد بلندتر دیده شوید.

جشن تولد ۲۳ سالگی جی جی حدید

او در یک هتل در بروکلین تولد خود را جشن گرفت از مهمان این جشن بلا حدید، کارا دلوین، هایلی بالدوین بودند. او در این مراسم لباسی طلایی رنگ از برند ورساچه را به تن کرده بود.

او در مراسم مت گالا ۲۰۱۸ نیز لباسی از برند ورساچه به تن کرده بود.این لباس آبی بود و حدید اکسسوری هایی طلایی استفاده کرده بود.

استایل اسپرت و ورزشی حدید

یکی از استایل های مورد علاقه او به دلیل راحتی استایل های ورزشی اسپرت است و از لگ ها، شلوار های ورزشی تیشرت و کتتانی های اسنیکر استفاده میکند.

پالتو و کت های اور سایز

او معمولا علاقه دارد در فصل زمستان پالتو و کت های بزرگتر از سایز خودش را بپوشد. او به کت های پف دار و کت های پشمی بلند علاقه دارد.

ورزش و رژیم غذایی جی جی حدید

او در تمام روز هایی که در نیویورک است به ورزش بوکس می پردازد. ورزش بوکس به گفته خود جی جی ورزش مورد علاقه اوست که تصمیم دارد به طور جدی ان را دنبال کند.

درباره رژیم غذایی او باید گفت که گاهی وقتا مجبور به برنامه ریزی برای وعده های غذایی خود میشود مخصوصا زمانی که باید سخت کار کند اما او هرگز از خوردن چیز برگر دست نمیکشد.

برای خواندن ادامه بیوگرافی جی جی حدید اینجا کلیک کنید.

ورود به فروشگاه اینترنتی تیپ تیک

 

استایل مردانه جذاب در پاییز با رعایت این ده نکته

فصل پاییز یکی از فصل های دوست داشتنی آقایان میشود مخصوصا اگر بتوانند استایل مردانه پاییزی جذاب خود را بسازند. شاید ساخت استایل پاییزی مردانه برای شما کار دشواری باشد اما ما در کنار شما هستیم تا این کار سخت را برای شما هموار تر کنیم.

با این مقاله همراه باشید تا ده نکته برای ساخت استایل پاییزی مردانه و جذاب را بدانید.

ده نکته برای ساخت استایل پاییزی مردانه

نکته شماره ده : بارانی را فراموش نکنید.

دیگر مدت هاست از تابستان فاصله گرفتیم و خبری از آن آفتاب داغ و سوزنده آن نیست اما به جای آن در این فصل شاهد باریدن باران های بسیار زیادی خواهیم بود پس بهتر است خودتان را مجهز کنید و بارانی ها را یکی از آیتم های کمد لباستان قرار دهید.

انتخاب بارانی شیک و مناسب هم شما را در برابر خیس شدن از باران های پاییزی خلاص میکند و هم کمک میکند یک استایل پاییزی مردانه متفاوت و خاص داشته باشید.

بارانی ها کوتاه و بلند هستند و شما میتوانید بر اساس علاقه خودتان یکی از آنها را انتخاب کنید اما اگر دوست ندارید ریسک کنید میتوانید از رنگ های خنثی مانند مشکی، کرم یا سورمه ای استفاده کنید و یک بوت شیک هم رنگ آن را بپوشید.

مشاهده بارانی های مردانه تیپ تیک 

نکته شماره نه : روی کت ها سرمایه گذاری کنید.

برای اینکه در این فصل جذاب تر به نظر برسید میتوانید از یکی از بهترین آیتم های فصل پاییز یعنی کت استفاده کنید. در روزهایی که گمی گرم تر هستند شما میتوانید کت را روی تیشرت خود بپوشید و  در هر زمان که احساس گرما گردید آن را دربیاورید.

بهترین جنس برای پوشیدن این کت ها پشم، پارچه فلانل یا پنبه است.

مشاهده کت های مردانه تیپ تیک 

نکته شماره هشت : بوت ها بهترین دوست شما هستند.

با توجه به تغییرات آب و هوا در این فصل فراموش نکنید که باید همیشه مجهز و آماده باشید. در برابر بارش ناگهانی یک بوت مناسب میتواند از شما محافظت کند.

یک جفت بوت چرمی احتمالا چیزیست که شما به آن احتیاج دارید. چکمه های چلسی برای ساخت استایل مردانه پاییزی بسیار مناسب هستند زیرا هم راحت پوشیده میشوند و هم هرگز از دایره مد خارج نمیشوند.

بوت ها انواع مختلفی دارند که با توجه به موقعیت میتوانید رسمی یا نیمه رسمی را انتخاب کرده و در موقعیت های خاص آن را بپوشید.

مشاهده بوت و نیم بوت های مردانه تیپ تیک 

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب کفش مناسب برای مردان

نکته شماره هفت : لایه ای لباس بپوشید.

ممکن است که شما در حال حاضر این آب و هوایی که در آن قرار گرفته اید را دوست نداشته باشید خوبی این سبک لباس پوشیدن آن است که میتوانید خودتان را در برابر تغییرات آب و هوا به روز کنید.

شما از کت یا بارانی میتوانید به عنوان بیرونی ترین لایه استفاده کنید و بعد از آن از میتوانید از پیراهن یا پیراهن جین وتیشرت برای ساخت زیر لایه ها استفاده کنید.

یادتان باشد از لباس هایی استفاده کنید که هم گرم باشد و هم امکان آزادی عمل به شما بدهند.

مشاهده پیراهن های مردانه تیپ تیک 

نکته شماره شش : کیف مناسب را فراموش نکنید.

شما هم از ان دسته مردانی هستید که تمایلی ندارد کیف با خود حمل کند؟ خب اگر میخواهید استایل منحصر به فرد خود را داشته باشید و استایل پاییزی مردانه خود را کامل کنید استفاده یک کیف مناسب را فراموش نکنید.

به طور طبیعی یک مرد احتیاج به یک کیف دارد و خوشبختانه صنعت مد در تهیه انواع کیف های مردانه پیشرفت بسیار زیادی داشته است.

یک کیف مردانه مناسب با فصل پاییز انتخاب کنید و آن را در استایل پاییزی خود به کار ببرید.هر چند به شما توصیه میکنیم در فصل پاییز از یک کوله پشتی مردانه استفاده کنید.

هر مردی به یک کوله پشتی نیاز دارد که اگر لایه های اضافی لباس خود را خارج کرد د ران بگذارد یا حتی کوله پشتی وسیله ای مناسب است تا محصصولات مراقبت از موی خود را داخل آن قرار دهد.

نکته شماره پنج : از رنگ های جسورانه و پاییزی غافل نشوید.

با شنیدن کلمه پاییز ناخود آگاه یاد رنگ های قرمز، قهوه ای، نارنجی و دیگر رنگ های پاییزی می افتیم. همانطور که از اسمش پیداست بهتر است از رنگ های پاییزی در استایل خود بهره ببرید.

میتوانید یکی از آیتم های استایل پاییزی مردانه خود را از این رنگ ها انتخاب کنید. جسور باشید و از انتخاب این رنگ ها در استایل مردانه پاییزی خود نترسید.

استفاده از رنگ نارنجی سوخته، قهوه ای، خردلی، سبز، بنفش یا قرمز در این فصل پیشنهاد میشود.

 برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

ورود به فروشگاه اینترنتی تیپ تیک

هشت راز طبیعی برای محافظت از مو که هر دختری باید بداند.

شاید شما هم موهای بلندی داشته باشید اما شاید ندانید که چطور باید از آنها مراقب کنید. مخصوصا اگر بخواهید برای محافظت از مو از مواد شیمایی استفاده کنید در حالی که حتی نیمی از عناصر استفاده شده در آن را نمیشناسید.

در این مقاله هشت راهکار خانگی برای محافظت و تقویت موها گفته شده است. اگر شما هم میخواهید موهایی درخشان و شاداب داشته باشید به این نکات توجه کنید.

راهکار های خانگی محافظت از مو

رژیم غذایی

موها از یک پروتئین به نام کراتین تشکیل شده است، به این معنی که رژیم غذایی شما به پروتئین نیاز دارد. گوشت قرمز بهترین منبع پروتئین است که باعث تولید پروتئین مو می شود. شاید هم گیاه خوار هستید همچنین میتوانید موهای سالم با خوردن غذاهای غنی از آهن مانند سبزیجات برگ، سویا، آجیل، نخود، عدس و غلات داشته باشید. شما نمی توانید انتظار داشته باشید که موهایتان بلند و سالم باشند، اگر مطمئن نیستید که از بلوک های ضروری آن تشکیل شده است!

تغذیه مو

اگر فکر میکنید که موهای شما به پروتئین بیشتری احتیاج دارد میتوانید از ماسک تخم مرغ استفاده کنید.تخم مرغ یک منبع غنی از پروتئین و همچنین ویتامین هایی مانند A ،D و E می باشد. همراه با استفاده تخم مرغ از روغن زیتون و کرچک نیز استفاده کنید و موهای خود را ماساژ دهید.

روغن کرچک دارای مقدار زیادی ویتامین E و اسیدهای چرب است. این روغن به شما کمک میکند موهایتان را احیا کنید.

روغن زیتون هم مانند روغن کرچک غنی از ویتامین E و اسید های چرب است. همچنین این روغن خاصیت ضد التهابی نیز دارد که میتواند شما را از دست شوره و سوزش سر نجات دهد. روغن زیتون مانند یک مرطوب کننده نیز عمل میکند.

این دو روغن میتواند به رشد سریع موها کمک بسیاری بکند.

روش ساخت ماسک تخم مرغ:

برای ساخت این ماسک از دو تخم مرغ بزرگ استفاده کنید آن را درون یک کاسه بریزید و یک قاشق غذاخوری روغن کرچک و روغن زیتون اضافه کنید.

این مواد را به طور کامل مخلوط کرده و روی سر قرار دهید و موها را به آرامی ماساژ دهید. اجازه دهید این ماسک سی دقیقه روی سر قرار گیرد، سپس آبکشی نمایید.

بیشتر بخوانید: راز های جادویی مراقبت از مو ها

 

مرتب کردن موها

برا اینکه همیشه موهایی مرتب و بدون شکستگی داشته باشید در هر ماه دو یا سه بار انتهای موهای خود را به اندازه یک تا دو سانتی متر کوتاه تر کنید و هر چهار تا شش هفته به آرایشگر خود مراجعه کنید تا به صورت کلی موهای شما را مرتب نماید.

این روش اگرچه باعث رشد مستقیم موهای شما نمیشود اما با محافظت از مو های شما به این روند کمک خواهد کرد.

استفاده از نارگیل برای محافظت از مو

قدرت مواد غذایی در رشد مو را نمیتوان نادیده گرفت. اگر ماسک تخم مرغ، ماسک مورد علاقه شما نیست خب ما شما را درک میکنیم. پشنهادی که میتوانیم به شما بدهیم استفاده از نارگیل است.

با استفاده از شیر نارگیل در واقع موهایتان را با آهن، اسیدهای چرب و پتاسیم میشورید. فقط یک فنجان شیر نارگیل را استفاده کنید و معجزه آن را در موهایتان ببینید.

برای استفاده از این روش اول باید:

  • این مواد را کمی گرم کرده اما نه خیلی داغ!
  • موهای خود را به آن آغشته کرده و از بالا به پایین ماساژ دهید.
  • اجازه دهید این ماسک به مدت یک ساعت رو موهای شما قرار بگید و سپس موهایتان را آبکشی کنید.

یکی از مواردی که شیر نارگیل دارد اینست که موهای شما به طور کامل تغذیه میشوند و بوی خوبی دارند.

شما برای درخشندگی و براقیت بیشتر میتوانید روغن نارگیل را هم به این ماسک اضافه نمایید. برای این کار این دو ماده را به مقدار مساوی با هم ترکیب کرده و کمی روی حرارت قرار دهید تا گرم شود سپس به آرامی موهای خود را با این ماسک ماساژ دهید.

یک استفاده دیگر برای آلوئه ورا!

فکر میکنید آلوئه ورا فقط یک نرم کننده است و برای درمان افتاب سوختگی به کار میرود؟ آلوئه ورا باعث تحریک جریان خون به سمت سر میشود پس برای محافظت از مو های خودتان از ژل های طبیعی آلوئه ورا استفاده کنید.

این ماده یکی از پرکاربرد ترین معجزه ها برای افرادی است که موهای بلند دارند. استفاده از آلوئه ورا یا شستشو با سرکه سیب باعث درخشش موها میشود.

ترکیب با نسبت یک به دو سرکه سیب با آب یا استفاده از آلوئه ورا بستگی به اولویت شما دارد  اگر قصد دارید موهایتان درخشان شود این کار را به طور مرتب انجام دهید تا نه تنها رشد موهایتان سریع تر بلکه موهایتان نرم و براق شود.

بیشتر بخوانید: چگونه پوستی سالم و شفاف داشته باشیم؟

استفاده مناسب از شامپو

اگر شما هر روز به حمام میروید تا گرد و غبار ناشی از خستگی آن روز را بشویید لازم نیست که در هر روز شامپوها و مواد شیمیایی دیگر را را استفاده کنید.

استفاده زیاد از شامپو ها باعث میشود چربی طبیعی موهایتان که باعث حفظ هیدارت سر و سالم نگه داشتن مویتان میشود را از بین برود. شامپو را بر اساس مواد مورد نیاز پوست سرتان خریداری نمایید.

اگر شما از محصولات طبیعی برای محافظت از مو هایتان استفاده میکنید از گل برنج ریز شده به عنوان شامپوی خشک خود استفاده کنید.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید. 

ورود به فروشگاه اینترنتی تیپ تیک

برند دولچه و گابانا و طرح های اسلامی او

برند D&G یک برند لوکس جهانی است که آوازه شهرت آن در همه جا پیچیده است. این بار میخواهیم نگاهی متفاوت به این برند و طرح های اخیر آن در باره مد و فشن اسلامی بیاندازیم.

تاریخه برند D&G

برند دی اند جی یک برند ایتالیاییست که دفتر مرکزی آن در شهر میلان قرار دارد.که توسط دومنیکو دولچه و استفانو گابانا طراحی و پایه ریزی شد. نام این برند و خانه مد هم از نام خانوادگی دو موسس آن گرفته شده است.

شرکت دولچه و گابانا دارای دو برند مجزا است، که هر یک خط و سیاست‌های خود دنبال می‌نمایند. این دو برند، عبارتند از:

  • دی اند جی
  • دوچله اند گابانا

شاید شما هم مثل ما بخواهید بدانید تفاوت این دو خط تولی را بدانید تفاوت آن در اینست که در سال ۱۹۹۴ دولچه اند گابانا نام تجاری D&G را با الهام از سبک مد خیابانی و نوعی سبک جوان پسندانه راه اندازی کردند. وظیفه تولید و پخش لباس‌های این خط تولید جدید بر عهدهٔ شرکت ایتیِرِه (Ittierre) بود؛ بنابراین، لباسهایی که با دی اند جی (D&G) در بازار به چشم می‌خورند، همگی ساخت شرکت اصلی دولچه اند گابانا نیست.

شرکت ایتیره وظیفهٔ ساخت انی لباس‌ها را به عهده گرفته‌است. البته تمامی لباس‌های تولید شده با بهترین کیفیت ممکن و تحت استانداردها و شرایط قابل قبول شرکت مادر طراحی می‌شوند.

دولچه اند گابانا اولین محصولات خود را با نام زن حقیقی روانه بازار کردند. چندی بعد این دو طراح خط ساحلی خود را افتتاح کردند و دیری نپایید که اولین پوشاک مردانه طراحی شده توسط این برند روانه بازار شد.

این برند لوکس در جشن تولد ده سالگیش یک کتاب با نام دولچه اند گابانا نوشت که شمال تصاویر از محصولاتش و جمله های تبلیغاتی این برند بود اما دی اند جی به این حد قانع نبود و به افق های بالاتری فکر میکرد. در سال ۱۹۹۹ بخش  D&G Junior راه اندازی شد که شامل مجموعه ی کودکان می شد و این کالکشن در هفته مد فلورانس به نمایش در آمد.

خط تولید های دیگر برند D&G

دی اند جی پس از مدتی فعالیت در زمینه پوشاک خط تولید خودش را در زمینه عطر و عینک آفتابی هم راه اندازی کرد و آن را گسترش داد.

یکی از تبلیغ های عطر شرکت به کارگردانی جوزپه تورناتوره (Giuseppe Tornatore)، کارگردان مشهور ایتالیایی ساخته شد.

سبک برند D&G

دولچه اند گابانا ابداع کننده سبک ویژه مدیترانه ای هستند. این سبک در آثار سینمایی همچون پلنگ که توسط لوکینو ویسکونتی (Luchino Visconti) ساخته شد ریشه دارد. همچنین الهام بخش طرح های زنانه آن ها هنرپیشه های نامداری همچون آنا مانیانی (Anna Magnani)، سوفیا لورن (Sophia Loren) و کلودیا کاردیناله (Claudia Cardinale) بودند. طرح های این برند را در آن زمان ساختارشکن و تازه می توان یافت. ساختارشکن این معنا را میدهد که از چهارچوب های همیشگی خارج و طرح های جدید و مبدعانه ای در سر می پروراند. اما این ساختارشکنی هرگز «مذهب و خانواده» را که سرلوحه ی طرح های آن زمان دولچه اند گابانا بودند کنار نگذاشت.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

ورود به فروشگاه اینترنتی تیپ تیک