فروشگاه اینترنتی تیپ تیک

فروشگاه اینترنتی تیپ تیک یکی از بزرگترین فروشگاه ها در زمینه عرضه پوشاک و کفش

فروشگاه اینترنتی تیپ تیک

فروشگاه اینترنتی تیپ تیک یکی از بزرگترین فروشگاه ها در زمینه عرضه پوشاک و کفش

چند توصیه و راهنمایی برای ست کردن کیف و کفش برای خانم های با سلیقه

نحوه لباس پوشیدن رازهای بسیار زیادی شخصیت را به نمایش میگذارد. کیف و کفش از مواردی هستند که خوش سلیقه بودن افراد را نشان میدهند اما ست کردن کیف و کفش گاهی واقعا مشکل ساز میشود. ابتدا این قوانین را بدانید و سپس خرید کنید.

قوانین ست کردن کیف و کفش زنانه برای خانم های با سلیقه

موقعیت را فراموش نکنید.

همیشه برای انتخاب کیف و کفش موقعیت را در نظر بگیرید همانطور که نمیتوانید در مراسم عروسی کتانی بپوشید در باشگاه ورزشی نیز نمی توانید کفش پاشنه بلند بپوشید.

توجه به موقعیت باعث میشود یک خرید هوشمندانه و به صرفه داشته باشید. برای موقعیت های روزمره از کفش های کتانی یا عروسکی استفاده کنید. با این کفش ها میتوانید همچنان شیک پوش باقی بمانید.

اندازه کیف مهم است.

دنیای مد به گونه ای پیش رفته که شما هر کیفی که بخواهید به راحتی میتوانید پیدا کنید. برای انتخاب کیف نیز به موقعیت توجه داشته باشید اگر استایل شما رسمی است بهتر است از کیف های کوچکی که رسمی بودن آن را نشان میدهند استفاده کنید. کیف های بزرگ تر مخصوص استایل های نیمه رسمی و اسپرت است.

 

مراقب کفش و کیف خود باشید.

کفش ها بسیار سریع تر نسبت به کیف ها تغییر شکل میدهند. مراقب کفش های خود باشید و به طور مداوم از یک کفش استفاده نکنید. این کار باعث میشود کفش تغییر حالت داده و از فرم اصلی خود خارج شود. اگر به کفش چرم علاقه دارید باید به طور ویژه ای از انها نگهداری کنید.

مطالعه بیشتر: چطور کفش چرم را نو نگه داریم ؟

مراقب رسمی ها باشید.

برای یک مهمانی رسمی کیف مورد نظر خود را انتخاب کردید و حالا میخواهید به سراغ کفش هایتان بروید در انتخاب کفش به اندازه پاشنه ها توجه کنید. احتمالا بارها شده کفش های پاشنه بلند برای مدتی در پایتان بوده و در نهایت باعث کمردرد شما شده است.

برای انتخاب کفش به این نکته توجه کنید که چه مدت میخواهید از کفش استفاده کنید؟ هر چقدر این زمان بشتر بوده از کفش هایی با پاشنه کوتاه تر و پهن تر استفاده کنید.

پاشنه های پهن فشار را به زمین منتقل میکنند و از اسیب به کمر جلوگیری میکنند.

طرحدار ها را امتحان کنید.

برای ست کردن کیف و کفش خود از مدل های طرح دار استفاده کنید. البته این نکته را فراموش نکنید که لازم نیست طرح کیف و کفشتان شبیه هم باشد.

اگر میخواهید از مدل های طرح دار استفاده کنید بهتر است به سراغ مانتو و شلوار ساده بروید. به هماهنگی بین رنگ ها توجه کنید.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

ورود به فروشگاه اینترنتی تیپ تیک

با انواع سبک زنانه آشنا شوید، سبک شما کدام است؟

در طول گذر زمان هیچ چیز ثابت نیست و همه چیز تغییر میکند به عبارتی تنها تغییر، ثابت است. انواع سبک زنانه از گذشته تا به امروز بسیار تغییر کرده است. در این مقاله چند سبک زنانه را مورد بررسی قرار میدهیم که مورد علاقه استایلیست ها و سلبریتی هاست.

آشنایی با انواع سبک زنانه

۱) استایل وینتیج

استایل وینتیج استایلی است که در یک بازه زمانی خاصی بسیار محبوب بوده اند و امروزه هم با الگو برداشتن از آن ها این سبک را دنبال میکنند. بسیاری از سلبریتی ها مانند تیلور سوئیفت از این استایل استفاده میکند.

خیلی ها گمان میکنند که چون این استایل از مدل های قدیمی بهره گرفته است میتوانند هر لباسی را بپوشند . اما قبل از پوشیدن لباس های قدیمیتان ان را به دقت مورد بررسی قرار دهید.

۲) استایل بوهمی

خانم هایی که طرفدار سادگی و در عین حال شیک بودن هستند این سبک کاملا مناسب آنهاست. این استایل اسپرت و میتوانید از لباس های گشاد و طرح دار سنتی استفاده کنید.

این استایل یکی از پرطرفدارترین سبک ها میان خانم ها است.

۳)  استایل شیک

بعضی از چهره‌های فعال در دنیای مد ثابت کرده‌اند که به آسانی می‌توان میان شیک بودن، رسمی بودن، فعال بودن و راحت بودن میانه برقرار کرد. این افراد هرگز پیرو مد نیستند بلکه شکل دهنده آن هستند و سبک خاص خود را به وجود آورده‌اند و همیشه به آن پایبند باقی می‌مانند.

در این استایل از ترکیب رنگ های زیادی استفاده نمیشود و رنگ بندی ها به یک الی دو رنگ محدود میشوند. این سبک،یک سبک نیمه کلاسیک به شمار می آید. از طرفداران این سبک میتوان به جسیکا آلبا و میراندا کر اشاره کرد.

۴) سبک هنر آرتیست یا استایل هنری

طرفداران این استایل معمولا هنرمندانی هستند که با توجه به رشته‌ هنری و نگاه شخصی‌شان ترکیب‌های هنری متفاوتی در لباس پوشیدن خود ایجاد می‌کنند، این گروه الگوی هنردوستانی می‌شوند که امکان دارد اصلا هنرمند حرفه‌ای نباشند، اما به خاطر علاقه به هنر یا هنرمند خاصی سبک لباس پوشیدن هنری را انتخاب کرده‌اند.

در این استایل شما خود خالق سبک دلخواهتان هستید و هچ قاعده و قانونی برای پوشیدن انواع لباس وجود ندارد.

۵) استایل مجلسی

این استایل معمولا برای کسانی مناسب است که به سبک کلاسیک علاقه خاصی دارند. این سبک با شیک ترین و لوکس ترین موارد فراهم میشود. در این سبک از شومیز ها، دامن و کفش های پاشنه بلند به وفور استفاده میشود.

مشاهده شومیز های زنانه

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

ورود به فروشگاه تیپ تیک