فروشگاه اینترنتی تیپ تیک

فروشگاه اینترنتی تیپ تیک یکی از بزرگترین فروشگاه ها در زمینه عرضه پوشاک و کفش

فروشگاه اینترنتی تیپ تیک

فروشگاه اینترنتی تیپ تیک یکی از بزرگترین فروشگاه ها در زمینه عرضه پوشاک و کفش

استایل مردانه جذاب در پاییز با رعایت این ده نکته

فصل پاییز یکی از فصل های دوست داشتنی آقایان میشود مخصوصا اگر بتوانند استایل مردانه پاییزی جذاب خود را بسازند. شاید ساخت استایل پاییزی مردانه برای شما کار دشواری باشد اما ما در کنار شما هستیم تا این کار سخت را برای شما هموار تر کنیم.

با این مقاله همراه باشید تا ده نکته برای ساخت استایل پاییزی مردانه و جذاب را بدانید.

ده نکته برای ساخت استایل پاییزی مردانه

نکته شماره ده : بارانی را فراموش نکنید.

دیگر مدت هاست از تابستان فاصله گرفتیم و خبری از آن آفتاب داغ و سوزنده آن نیست اما به جای آن در این فصل شاهد باریدن باران های بسیار زیادی خواهیم بود پس بهتر است خودتان را مجهز کنید و بارانی ها را یکی از آیتم های کمد لباستان قرار دهید.

انتخاب بارانی شیک و مناسب هم شما را در برابر خیس شدن از باران های پاییزی خلاص میکند و هم کمک میکند یک استایل پاییزی مردانه متفاوت و خاص داشته باشید.

بارانی ها کوتاه و بلند هستند و شما میتوانید بر اساس علاقه خودتان یکی از آنها را انتخاب کنید اما اگر دوست ندارید ریسک کنید میتوانید از رنگ های خنثی مانند مشکی، کرم یا سورمه ای استفاده کنید و یک بوت شیک هم رنگ آن را بپوشید.

مشاهده بارانی های مردانه تیپ تیک 

نکته شماره نه : روی کت ها سرمایه گذاری کنید.

برای اینکه در این فصل جذاب تر به نظر برسید میتوانید از یکی از بهترین آیتم های فصل پاییز یعنی کت استفاده کنید. در روزهایی که گمی گرم تر هستند شما میتوانید کت را روی تیشرت خود بپوشید و  در هر زمان که احساس گرما گردید آن را دربیاورید.

بهترین جنس برای پوشیدن این کت ها پشم، پارچه فلانل یا پنبه است.

مشاهده کت های مردانه تیپ تیک 

نکته شماره هشت : بوت ها بهترین دوست شما هستند.

با توجه به تغییرات آب و هوا در این فصل فراموش نکنید که باید همیشه مجهز و آماده باشید. در برابر بارش ناگهانی یک بوت مناسب میتواند از شما محافظت کند.

یک جفت بوت چرمی احتمالا چیزیست که شما به آن احتیاج دارید. چکمه های چلسی برای ساخت استایل مردانه پاییزی بسیار مناسب هستند زیرا هم راحت پوشیده میشوند و هم هرگز از دایره مد خارج نمیشوند.

بوت ها انواع مختلفی دارند که با توجه به موقعیت میتوانید رسمی یا نیمه رسمی را انتخاب کرده و در موقعیت های خاص آن را بپوشید.

مشاهده بوت و نیم بوت های مردانه تیپ تیک 

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب کفش مناسب برای مردان

نکته شماره هفت : لایه ای لباس بپوشید.

ممکن است که شما در حال حاضر این آب و هوایی که در آن قرار گرفته اید را دوست نداشته باشید خوبی این سبک لباس پوشیدن آن است که میتوانید خودتان را در برابر تغییرات آب و هوا به روز کنید.

شما از کت یا بارانی میتوانید به عنوان بیرونی ترین لایه استفاده کنید و بعد از آن از میتوانید از پیراهن یا پیراهن جین وتیشرت برای ساخت زیر لایه ها استفاده کنید.

یادتان باشد از لباس هایی استفاده کنید که هم گرم باشد و هم امکان آزادی عمل به شما بدهند.

مشاهده پیراهن های مردانه تیپ تیک 

نکته شماره شش : کیف مناسب را فراموش نکنید.

شما هم از ان دسته مردانی هستید که تمایلی ندارد کیف با خود حمل کند؟ خب اگر میخواهید استایل منحصر به فرد خود را داشته باشید و استایل پاییزی مردانه خود را کامل کنید استفاده یک کیف مناسب را فراموش نکنید.

به طور طبیعی یک مرد احتیاج به یک کیف دارد و خوشبختانه صنعت مد در تهیه انواع کیف های مردانه پیشرفت بسیار زیادی داشته است.

یک کیف مردانه مناسب با فصل پاییز انتخاب کنید و آن را در استایل پاییزی خود به کار ببرید.هر چند به شما توصیه میکنیم در فصل پاییز از یک کوله پشتی مردانه استفاده کنید.

هر مردی به یک کوله پشتی نیاز دارد که اگر لایه های اضافی لباس خود را خارج کرد د ران بگذارد یا حتی کوله پشتی وسیله ای مناسب است تا محصصولات مراقبت از موی خود را داخل آن قرار دهد.

نکته شماره پنج : از رنگ های جسورانه و پاییزی غافل نشوید.

با شنیدن کلمه پاییز ناخود آگاه یاد رنگ های قرمز، قهوه ای، نارنجی و دیگر رنگ های پاییزی می افتیم. همانطور که از اسمش پیداست بهتر است از رنگ های پاییزی در استایل خود بهره ببرید.

میتوانید یکی از آیتم های استایل پاییزی مردانه خود را از این رنگ ها انتخاب کنید. جسور باشید و از انتخاب این رنگ ها در استایل مردانه پاییزی خود نترسید.

استفاده از رنگ نارنجی سوخته، قهوه ای، خردلی، سبز، بنفش یا قرمز در این فصل پیشنهاد میشود.

 برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

ورود به فروشگاه اینترنتی تیپ تیک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.