فروشگاه اینترنتی تیپ تیک

فروشگاه اینترنتی تیپ تیک یکی از بزرگترین فروشگاه ها در زمینه عرضه پوشاک و کفش

فروشگاه اینترنتی تیپ تیک

فروشگاه اینترنتی تیپ تیک یکی از بزرگترین فروشگاه ها در زمینه عرضه پوشاک و کفش

در بهار و تابستان امسال چه بپوشیم؟

همه برندهای معروف دنیا در هفته های مد امسال طراحی های خود را به نمایش گذاشتند اما در این میان بسیاری از ایتم های این مراسم در همه برندها تکرار شده بود که ترندهای بهار و تابستان ۲۰۱۹ را ساختند.

با هم به سراغ ترند ها و آیتم های محبوب این فصل که از میان ترندهای بهار و تابستان ۲۰۱۹ که حدود شش ماه قبل و در چهار شهر مهم دنیای مد یعنی لندن، پاریس، میلان و نیویورک به نمایش گذاشته شده اند می رویم.

آیتم های محبوب و ترندهای بهار و تابستان ۲۰۱۹

کیف های کمری

یکی از ایتم های محبوب و دوست داشتنی در میان طراحان مد کیف های کمری هستند که به طور مداوم در چند سال اخیر تکرار شده اند. این کیف ها به علت کاربری بودن و حمل راحت میتواند انتخاب خوبی به جای کیف های بزرگ باشد.

مشاهده کیف های زنانه

عینک های افتابی بزرگ

عینک ها همیشه پایه ثابت دنیای مد بوده اند اما چیزی که در فشن شوهای امسال بسیار به چشم می آید استفاده مدل ها از عینک آفتابی های بزرگ است. عینک های گربه و کشیده امسال چندان  محبوبیتی ندارند.

مشاهده عینک های زنانه 

کلاه

یکی از اکسسوری هایی که طرحان مد به آن توجه کردند کلاه ها هستند. طراحان تمرکز زیادی بر روی این اکسسوری گذاشته اند به طور مثال برند گوچی در پاییز ۲۰۱۸ تنوع بسیار زیادی از کلاه را به نمایش گذاشت.

مشاهده کلاه های زنانه 

لباس های سرهمی

یکی از ترندهای بهار و تابستان ۲۰۱۹ سرهمی است. سرهمی یکی از لباس های جذاب و راحتی است که بین مردم نیز بسیار محبوب است و طراحان مد هم این آیتم را در ترندهای امسال قرار داده اند.این لباس ها اغلب گشاد، ویژگی هایی مانند زیپ و جیب‌های بزرگ دارند که یادآور دهه ۹۰ نیز هستند. گاهی هم شبیه لباس‌های کارگران صنعتی هستند که به نوعی پیام قدرت را خاطر نشان می‌کنند.

مشاهده سرهمی های زنانه 

لباس هایی با طرح های بزرگ و شرقی

برند ورساچه برای گرامیداشت برادرش چند فصلی هست که به سوی این طرح ها روی آورده است. تم‌های مورد علاقه او ازجمله نقوش مشهور و ماکسیمال رفته است. محبوبیت این طرح به رشد این ترند کمک کرد و باعث شد تا ایده کلی این نقوش بزرگ با تغییرات و الگو برداری‌های متفاوت در لباس‌های برند‌های دیگر تکرار شود.

مشاهده پیراهن های زنانه 

لباس های خالدار

نمیتوان به طور کلی گفت این آیتم ها مخصوص این فصل هستند چون لباس های خالدار در فصل های گذشته نیز وجو داشتند اما در این فصل پررنگ تر شدند و حضور بیشتری در میان لباس ها خواهند داشت.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

ورود به فروشگاه اینترنتی تیپ تیک


چگونه لاغر به نظر برسیم؟

شاید بارها از خودتان پرسیده اید که چگونه همیشه جذاب و خوش استایل برسید اما نمیدانید چگونه؟ با رعایت این نکات همیشه استایل و سبک زنانه خاص خود را داشته باشید.

لباس پوشیدن تاثیر بسیار مهمی در اعتماد به نفس دارد و برای شیک و خوش استایل بودن باید همواره به پوشش خود توجه کنیم اما فرم بدن هم برای زیبا و متناسب شدن لباس مهم است. خیلی ها دوست دارند هنگامی که لباس میپوشند لاغرتر به نظر بیایند. اگر جزو آن دسته از خانم ها هستید این آیتم ها را در کمد لباس خود قرار دهید.

این نکات کاربردی را در استایل و سبک زنانه خود به کار ببرید و معجزه و کارایی آن را ببینید.

این آیتم ها را در استایل و سبک زنانه خود قرار دهید:

جین های فاق بلند

اگر دوست دارید لاغرتر و جذاب تر به نظر برسید به جای جین های معمولی از جین های فاق بلند استفاده کنید. اینکار باعث میشود پاهای شما کشیده دیده شود و شما لاغر تر به نظر برسید.

برای جذاب تر شدن و تکیل استایل از شومیز های کوتاه استفاده کنید و اگر میخواهید از شومیز های بلند استفاده کنید آن را داخل شلوار قرار دهید.

مشاهده شلوار جین زنانه 

کفش های پاشنه دار

یکی دیگر از مواردی که باید برای لاغرتر دیده شدن استفاده کنید کفش های پاشنه بلند است. در مواقعی که میخواهید از کفش پاشنه بلند این دو نکته را به خاطر داشتتهت باشید که در گام اول راحتی کفش مهم است پس اگر در کفش های پاشنه بلند راحت نیستید از آنها صرف نظر کنید در گام دوم سعی کنید که کفش هایی که نوک تیز هستند را انتخاب کنید البته این راهم به خاطر داشته باشید که کفش های نوک تیز به پا آسیب میزنند پس در مواقع خاص از آنها استفاده کنید.

کفش هایی که به رنگ پا هستند بیشترین تاثیر را دارند سعی کنید از این رنگ استفاده کنید.

مشاهده کفش پاشنه بلند زنانه 

لباس با راه راه عمودی

این یک ترفند بسیار شناخته شده است که راه راه های عممودی شما را لاغرتر نشان میدهند. دقت کنید که عکس این نکته هم درست است که راه راه های افقی باعث چاق نشان دادن شما خواهند شد.

مشاهده بلوز های زنانه 

شلوار هایی با رنگ تیره

یکی دیگر از ترفند های لاغری انتخاب رنگ تیره تر از لباس در شلوار است. اینکه رنگ شلوار شما از لباستان تیره تر باشد به شما کمک میکند لاغرتر دیده شوید.

مشاهده شلوار های زنانه 

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

ورود به فروشگاه اینترنتی تیپ تیک