فروشگاه اینترنتی تیپ تیک

فروشگاه اینترنتی تیپ تیک یکی از بزرگترین فروشگاه ها در زمینه عرضه پوشاک و کفش

فروشگاه اینترنتی تیپ تیک

فروشگاه اینترنتی تیپ تیک یکی از بزرگترین فروشگاه ها در زمینه عرضه پوشاک و کفش

برای خرید لباس زمستانی نوزاد به این نکات توجه کنید

زمستان فصلی است که خیلی ها به خاطر سرما و خرید لباس زمستانی این فصل را دوست ندارند این مشکل زمانی سخت تر میشود که بخواهید برای نوزاد لباس زمستانی بخرید اما ما اینجا در کنار شما هستیم تا راهنمای خرید لباس زمستانی نوزاد را به شما آموزش دهیم.

انتخاب لباس برای نوزاد اغلب سخت و طاقت فرسا است مخصوصا زمانی که نوزاد در زمستان به دنیا آمده باشد. اگر فرزند شما در تابستان بدنیا آمده است برای خرید لباس زمستانی عجله نکنید ولی اگر فرزندتان در زمستان به دنیا آمده است این موارد را حتما درون کمد لباس او قرار دهید.

این موارد لباس زمستانی نوزاد را فراموش نکنید!

سرهمی زمستانی

سرهمی های زمستانی در فصل سرما بسیار محبوب هستند و قطعا یکی از بهترین گزینه ها برای محافظت کودک در برابر سرما می باشند. اگر این مورد جزو لباس های زمستانی کودک شما نیست آن را به مجموعه لباس های زمستانی آن اضافه کنید.

 

کاپشن

مدل های متنوعی از کاپشن موجود است. شما با توجه به سلیقه خودتان میتوانیدکاپشن دکمه دار یا زیپ داری تهیه کنید فقط توجه به سایز نوزاد را فراموش نکنید.

کت یا پلیور

یکی از اجزای جدا نشدنی در این فصل کت یا پلیور گرم است. در خرید کت یا پلیور به این نکته باید توجه کرد که چون پوست بچه ها حساس است مححولی را انتخاب کنید که لایه های داخلی نرم داشته باشد. کت های بسیار ضخیم برای بچه ها آزار دهنده هستند. شما میتوانید از لباس های لایه ای استفاده کنید تا هر موقع که کودک احساس گرما کرد کت را از تن او درآورید.

کلاه بافتنی

بی شک یکی از مهم ترین آیتم ها برای قرار گرفتن در کمد نوزاد کلاه های بافتنی هستند زیرا سر آنها به شدت حساس و آسیب پذیر است. کلاهی را برای نوزاد انتخاب کنید که هم به اندازه کافی گرم باشد و هم روی گوش های او را کاملا بپوشاند.

دستکش

شاید به نظر شما دستکش برای کودکان و نوزاد خیلی ضروری نباشد اما با توجه به پوست حساس بچه ها میتوان گفت که یک دستکش نرم و البته با جنس مناسب برای کودکان لازم است.

کفش و پاپوش

با اینکه بچه در این سن راه نمی روند اما برای محافظت از سرما و جلوگیری از سرما خوردگی داشن کفش یا پاپوش گرم واجب است.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا  کلیک کنید.

ورود به فروشگاه اینترنتی تیپ تیک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.