فروشگاه اینترنتی تیپ تیک

فروشگاه اینترنتی تیپ تیک یکی از بزرگترین فروشگاه ها در زمینه عرضه پوشاک و کفش

فروشگاه اینترنتی تیپ تیک

فروشگاه اینترنتی تیپ تیک یکی از بزرگترین فروشگاه ها در زمینه عرضه پوشاک و کفش

هشت روش زیبایی بدون استفاده از آرایش

خیلی از ما حتی نمی توانیم زندگی را بدون آرایش تصور کنیم. به لطف محبوبیت رسانه ها از استانداردهای زیبایی غیرواقعی، موضوع این مقاله ممکن است برای بسیاری از دختران عجیب و غریب و حتی ترسناک باشد. زیبایی بدون آرایش! آیا ممکن است ؟!شما برای زیبا شدن چه میکنید؟

ما هر روز از خواب بیدار می شویم و یک ماسک زیبایی برای زیبا شدن روی صورت خود قرار می دهیم. برای خیلی از ما ممکن است رفتن به سوپر مارکت بدون آرایش مضخرف و خیلی افتضاح باشد.رسانه ها ما را متقاعد میکنند که یک زن بدون آرایش نمیتواند کاملا جذاب یا زیبا به نظر برسد.

در این مقاله، ما پیشنهاد نمیکنیم که آرایش کردن را به طور کامل فراموش کنید و یا از توجه کردن به خود غافل شوید برعکس، اگر می خواهید یک زندگی بدون آرایش داشته باشید و یا حداقل بتوانید روزهای آرامی داشته باشید، لازم است کمی تلاش بیشتر برای مراقبت از زیبایی طبیعی صورت،بدن و موی خود انجام دهید.

۱) باور کنید زیبا هستید.

بله، اولین گام برای رسیدن به زیبایی طبیعی، با درکی درونی از تصویر خودتان است. در مورد خودت چطور احساس میکنی؟ همه چیز به خودت بستگی دارد. سعی کنید احساس زیبایی کنید و بدانید که شما زیبا هستید!

اگر یک دختر زیبا را در نظر بگیرد که بتواند کاملا و بدون قید و شرط خود را بپذیرد، کل دنیا در مورد او احساس مشابهی خواهد کرد. این یک موضوع خیلی ساده است!اگر میخواهید بدون داشتن آرایش احساس زیبا بودن داشته باشید برای زیبا شدن به چهره خود بدون آرایش عادت کنید و از آن لذت ببرید به عنوان مثال برای تعطیلات از حداقل میزان لوازم آرایشی مانند ریمل مژه و ابرو استفاده کنید.

۲) پوست شما همه چیز شماست!

اگر تصمیم به زندگی بدون آرایش داشته باشید، به این معنا نیست که شما باید تمام محصولات مراقبت از پوست را به طور کامل رها کنید.هیچ کس تمیزکننده و مرطوب کننده روزانه را رد نکرده؛ این ها موادی هستند که برای سلامت پوست ما لازم هستند.

بسیاری از مشکلات پوستی در واقع به استفاده بیش از حد از آرایش مربوط می شود؛  اگر بعد از مدتی از لوازم آرایشی استفاده نکنید متوجه خواهید شد که تن پوست شما بهبود خواهد یافت و نیازی به ماسک آرایشی ضخیم نیست.بعضی از نکات دیگر برای زیبایی پوست شما عبارتند از:

  • استفاده از ماسک های صورت ۲ تا ۳ بار در هفته (ماسک را با توجه به نوع پوست خود انتخاب کنید)
  • پوست خود را به طور منظم تمیز کنید
  • هنگام صبح پوست خود را با آب سرد بشویید

هشت روش زیبایی بدون استفاده از آرایش

۳) به ابروهایتان توجه کنید.

معمولا زمانی که ما میخواهیم آرایش کنیم، اغلب ما سعی می کنیم نسبت های چهره ما را تغییر دهیم و آن را با استانداردهای زیبایی جهان هماهنگ کنیم، به طوری که گاهی اوقات ما حتی فراموش می کنیم که به زیبایی طبیعی و منحصر به فرد خودمان توجه کنیم.
اگر میخواهید آرایش روزانه خود را به حداقل برسانید، سعی کنید به ویژگی های طبیعی خود تأکید کنید. بیایید با ابروهای زیبای خود شروع کنیم.به آینه و شکل طبیعی ابرو های خود نگاه کنید، اگر شما بیش از حد آنها را کشیدید، سعی کنید به حالت اول باز گردانید برای این کار از این روش استفاده کنید

  • استفاده از روغن های طبیعی مانند روغن کرچک، روغن زیتون، روخن نارگیل و….. روی ابرو های خود به شما کمک خواهد کرد.
  • هر شب قبل از خوابیدن، مخلوط روغن کرچک و روغن بادام شیرین را برروی ابرو هایتان قرار دهیدقرار دهید. انجام این کار برای یک یا دو ماه نتایج فوق العاده ای خواهد داشت.
۴)  پوست شفاف داشته باشید.

زمانی که ما در مورد زیبایی بدون آرایش صحبت می کنیم، به این معنا نیست که ما باید تمام صنعت زیبایی را نادیده بگیریم و تمام محصولات آرایشی را فراموش کنیم. برخی از محصولات در بازار وجود دارد که می توانند به شفافیت طبیعی پوست مانند لب ها مژه ها پوست صورت و… کمک کند.

هشت روش زیبایی بدون استفاده از آرایش

۵) غذای سالم و آب کافی بخورید.

غذای خوب نه تنها برای زیبایی پوست ما، بلکه برای سلامتی کلی بدن مهم است.هر روز در برنامه خود میوه و سبزیجات تازه و پروتئین ها و چربی های سالم را استفاده کنید.این موارد برای زیبایی بسیار مفید هستند.

شاید باید بگوییم بهترین دوست ما آب است! سعی کنید در روز حدود ۸ لیوان آب بخورید و همچنین به طور روزانه از چای سبز یا سفید استفاده کنید زیرا اینها از عناصر آنتی اکسیدان غنی هستند و به پوست شما کمک می کند تا به مدت طولانی و بدون آرایش پوست تازه و جوان بماند.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا  کلیک کنید.

ورود به فروشگاه اینترنتی تیپ تیک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.